Startersbegeleiding
Als starter ben je druk met het opzetten van je eigen bedrijf. Vol enthousiasme wil je zo snel mogelijk aan de slag. Goed financiële en fiscale begeleiding is daarbij onontbeerlijk. Want voor je het weet gebeuren er om financieel of fiscaal gebied dingen die, als je het van te voren had gewet, anders zou hebben gedaan.
Aksent Administratie heft jarenlange ervaring en wil deze graag ter beschikking stellen aan startende ondernemers. Graag zijn we je behulpzaam bij het opzetten van een begroting, financieel plan, inrichten van je administratie en ga zo maar door. Maak een afspraak voor een geheel gratis en vrijblijvend oriënterend gesprek.
Personeels- en salarisadministratie
De volledige personeels- en salarisadministratie kunt u aan ons uitbesteden. De verwerking gaat volledig digitaal. Zo worden de maandelijkse salarisspecificaties, nadat u deze heeft gefiatteerd, rechtstreeks naar de medewerkers gemaild. U ontvang de betaalgegevens en de aangifteloonheffingen. De loonjournaalpost wordt door ons meteen in de financiële administratie verwerkt. Daarnaast verzorgen wij de opgave voor het pensioenfonds, opstellen arbeidscontracten en bewaken wij de C.A.O. indiende van toepassing is.
Online boekhouden
Aksent Administratie biedt u de mogelijkheid om online zelf uw administratie te verzorgen. Indien gewenst kijken wij “over uw schouder” mee voor enige controle zodat u zeker weet dat uw administratie goed en correct wordt verwerkt en u de juiste fiscale aangiftes doet.
Jaarrekeningen
Een goede jaarrekening geeft inzage in de financiële positie van uw onderneming. Naast dat wij deze jaarlijks voor u opstellen en met u bespreken, heeft u via een app op uw telefoon of via het dashbord op uw desktop pc elk moment van de dag inzage in uw debiteuren en crediteuren en de financiële positie van uw onderneming. Actuele en goede informatie is voor u als ondernemer van essentieel belang.